Tuesday 21 June 2011

Hari baru di tempat keje baru...

Hai entah ape la nasib aku pada hari ni... nasib malang betul! Dah la hari pertama bekerja.. jadi lewat gara2 pemandu tak berhemah... sabau je la... kalau ikutkan hati nak je marah.. tapi disebabkan aku ni dah la tengah kecut perut sebab nervous nak lapor diri pada hari pertama bekerja.. kene plak insiden cm tu.. kereta orang tu hampir2 nak berlanggar dengan kereta aku.. aku still dalam line aku.. dia yang makan line orang tak sedar.. huh! patut aku yg marah ni dia plak yang marah lebih2. AIssssshhhhh... sakit jiwa la cam ni..

Hari pertama di tempat kerja betul2 membuat aku rasa kecut perut.. Ade seorang member yang kebetulan dah lama aku kenal bekerja di situ juga.. menegur aku...
"maei kenapa muka ko pucat sangat?!!" kata zetti.
" Hah?! pucat?? ye ke? patut la tangan aku pn pucat semacam je..." kata aku kepada zetti.
 Pagi2 lagi dah kecut perut.. hahaha.. pengalaman... Hari pertama bekerja agak boring kerana tak de kerja yang nak d buat.. so my leader give explaination about marketing to me.. however, semuanyer masuk telinga kanan keluar telinga kiri... ahahahaha... sampai la nak balik.. boring giler... hahahaha sabar2..

Begitulah cerita aku pada hari pertama aku bekerja di tempat baru... :)

No comments:

Post a Comment